Friday, October 15, 2010

awak =(

Awak... saya CINTA awak!

Awak...
Hari ni awak nampak serabut dan sepi
Semua orang kutuk itu ini
Tapi ada gak hati yang puji
Saya lak rase cam nak sentuh rambut awak nih
And tanya kat awak "Syg, U ade masalah ke ni, syg..."

Awak...
Hari ni awak senyum kat saya tadi
Tapi saya buat-buat tak nampak lagi
Sket lg saya nak cium tiang besi
Seb baikla, kalo tak pitam saya tadi...

Awak...
Hari ni awak datang kelas saya tadi
Memang saya nampak kelibat awak yg saya rindui
Tapi saya buat ***** jer buat2x x tgk awak lagi
Padahal bumi ni rasa macam dah tak cukup graviti...

Awak...
Hari ni awak nampak comel sekali
Semua orang cakap2x bincang sane cni
Tapi saya puji lam hati
Padahal nak kalo bleh nk jerit sekuat hati...

Awak...
Hari ni saya berlatih senyum kat sendiri
Kot2x nanti awak "terlalu" kat dpn saya lagi
Tapi awak tak jalan depan saya kini
Jadik senyum pun tak guna skrg ni...


HAHAHA....
ayat2 orng yg dilamun cinta....
btol x wahai kawan2???
cepat mngaku.....
hahahahahahaha....

No comments:

Post a Comment